Realizacja projektu nr RPLU.03.07.00-06-0078/17, współfinansowanego ze środków UE.
W ramach procedury rozeznania rynku zapraszamy do składania ofert na
Oprogramowanie intergujące procesy produkcyjno – sprzedażowe
Oferty należy składać w formie wypełnionego Formularza ofertowego wraz z załącznikami do 23 czerwca 2021 r.w formie pisemnej na adres:
CARMEN Aneta Zdyb, Wojciech Kitajewski Spółka Jawna Ul. Sierpniowa 47, 20-816 Lublin
Ofertę traktuje się jako złożoną w terminie, jeżeli zostanie dostarczona do Carmen do dnia wskazanego powyżej.
- Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1896 ze zm.).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków z wykonawcami przy wyborze oferty, a także rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
- Oferta może zostać dostarczona wyłącznie za pośrednictwempoczty, kuriera lub osobiście na adres siedziby firmy: 20-816 Lublin, ul. Sierpniowa 47.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena (80%) i długość wsparcia technicznego (20%)
- Dostawa nie później niż do 28.06.2021
- Oferta musi być ważna minimum 10 dni.
- Dostawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12- miesięcznego wsparacia technicznego na przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego.
- Pozostałe warunki w załączonym Zapytaniu ofertowym.
Załączniki: